Medicine doctor team meeting and analysis. Diagnose checking brain testing result with modern virtual screen interface on laptop with stethoscope in hand, Medical technology network connection concept.

המקום המושלם לערוך בו אירוע

עומדים לארח בני משפחה, חברים או אולי לקוחות פוטנציאליים או שותפים פוטנציאליים לעסק? אם אין לכם כוונה להזמין קייטרינג מלא עם מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה כי אולי זה לא ממש מתאים לסוג האירוע או המפגש שאתם עורכים, אתם יכולים להגיש להם בורקסים עם שתייה קלה, ואתם יודעים מה? לפעמים זה גם יכול להיות נהדר. אבל אם אתם רוצים ליצור חוויית אירוח באמת יוצאת דופן, חוויה שמשדרת לאורחים שלכם שאכפת לכם מהם, שהשקעתם מחשבה באירוח ושחשובה לכם ההרגשה שלהם, אתם רוצים להכניס אלמנטים של צבעים, של טעמים ושל איכות/ בריאות וזה בדיוק מה שאתם יכולים להשיג באמצעות פלטת ירקות אחת.

 

מה כוללת פלטת ירקות?

ובכן, כשאתם מזמינים פלטת ירקות, אתם יכולים לשלב בתוכה את כל הירקות שאתם מכירים ואפשר בהחלט להניח שאתם מכירים לא מעט ירקות. אלא שעיצוב ותכנון פלטה של ירקות היא לא רק העמסה של ירקות חתוכים על גבי פלטה, אלא תהליך קולינרי שבוחן את הטעמים ואת שילובי הטעמים בין סוגי הירקות השונים וגם משלים לבסוף עם רטבים ומטבלים מתאימים שיעשירו את הטעם ואת החוויה. על כך יש להוסיף את האלמנט של צבע ולא פחות מכך את האלמנט של רושם, כן רושם. כשאתם מגישים פלטת ירקות לאורחים שלכם אתם ללא ספק מנסים ליצור אצלם רושם חיובי, הרגשה טובה ומחשבה חיובית עליכם ועל האירוע כולו. אז מלפפונים, גזרים, גמבות ועגבניות עם מטבלים טעימים זה גם פלטה של ירקות, אבל זאת לא הפלטה שתייצר עבורכם את הרושם הנדרש. פלטה של ירקות שאתם מגישים לאורחים, ולא משנה באיזה סוג של אירוע, היא פלטה שחייבת לעמוד בעקרונות קולינריים מקצועיים שעל פיהם יוחלט איזה ירק ישולב, באיזה מינון, באיזה חיתוך ובאיזה מנח על גבי הפלטה.

הפרמטרים שיבטיחו לכם את הפלטה האולטימטיבית

בכדי להבטיח שאתם מגישים לאורחים שלם פלטת ירקות שהיא לא רק מרענן קל, אלא כוכב האירוח, הדבר הראשון שאתם רוצים להבטיח הוא שאתם מזמינים את הפלטה מהמקום הנכון – חברת קייטרינג שמבוססת על סטנדרטים גבוהים, על קולינריה מקצועית ועל חבילת ערך יוצאת דופן ללקוחות. כשאתם בוחרים את הספק הנכון, אתם מקבלים את הטריות, את האסתטיקה, את העיצוב, את הטעם ואת החוויה. כשאתם בוחרים בספק הלא נכון, אתם מקבלים בדיוק את ההיפך וזה גם מה שאתם משדרים לאורחים שלכם. עניין חשוב שאתם רוצים לוודא בהזמנת פלטת ירקות הוא עניין הטריות. כדי להבטיח שאתם מגישים ירקות טריים לאורחים שלכם, הפלטה צריכה להישלח אליכם ממש לפני תחילת האירוע. חברה שיודעת להתחייב לכם על תזמון מושלם היא חברה שלבטח עומדת בסטנדרטים גבוהים גם בהיבטים הנוספים של השירות, וסביר להניח שזאת גם החברה שאיתה אתם רוצים לבחור לעבוד.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החלבי
בלוג

כיצד לבחור את הקייטרינג החלבי הכשר המושלם לאירוע הבא שלך

בחירת הקייטרינג החלבי הכשר האידיאלי לאירוע שלכם היא לא רק סיפוק הרעב – זו מחווה של כבוד כלפי המסורת ומחויבות לצרכים ולהעדפות התזונתיות של האורחים שלכם. בין אם אתם מתכננים בר מצווה, סעודת חתונה או אירוע עסקי, הצעת מזון השומר על חוקי הכשרות היא ביטוי עמוק של כבוד והכלה. דמיינו את התענוג על פניהם של האורחים שלכם כשהם מתענגים על בלינצ'ז גבינת גורמה וקינוחים עשירים וקרמיים, בידיעה שכל ביס מענג עומד בסטנדרטים תזונתיים מחמירים.

מטבח איטלקי
בלוג

מדוע המטבח האיטלקי כובש את לבבות הישראלים? סודות מאחורי הקלעים

צאו למסע גורמה בלב ישראל, שם האמנות הקולינרית האיטלקית שוזרת את קסמה במרקם של סצנות האוכל המקומיות. יש פיתוי בלתי מעורער סביב המטבח האיטלקי ששובה את נפשם של חובבי אוכל ברחבי העולם, והישראלים אינם יוצאי דופן בתופעה זו. דמיינו את הרחובות ההומים של ירושלים ותל אביב, שבהם ניחוחות של פיצה טרייה ורטבים לפסטה מבעבעים מתערבבים באווירה של מסורת קולינרית עתיקת יומין וחדשנות.

הפיתוי הבלתי ניתן לעמוד בפניו של מגשי פירות: האירוע האולטימטיבי חיוני

מגשי פירות הפכו לחלק חיוני בכל אירוע, בין אם זה מפגש תאגידי או חגיגה חברתית. אין להכחיש את המשיכה של המבחר התוסס והמרענן הללו, מכיוון שהם לא רק מוסיפים נופך של אלגנטיות לאירוע אלא גם מספקים אפשרות בריאה וטעימה לאורחים.