קרדיט תמונה: freepik

איפור מתאגרפת לפורים

עוד רגע פורים מתקרב ונראה שכולם מחפשים אחר התחפושת המושלמת. הילדות של היום הן כבר מזמן לא רק נסיכות שרוצות שמלות נפוחות, רבות מהן רוצות לבחור דמויות חזקות, מסקרנות, לוחמות ומשמעותיות מעולמות שונים, הן מהאגדות והן מעולמות הקולנוע והספורט. אחת התחפושות שצוברת תאוצה בשנים האחרונות היא תחפושת מתאגרפת, אמנם אין מתאגרפת מפורסמת דיו כדי ליצור את הטרנד, אך לא מעט נשים שכבשו מקומות ראשונים בספורט תחרותי ובכלל בעולם הובילו לטרנד הבנות החזקות. המתאגרפת מסמלת הרבה יותר מאגרוף – היא מאפשרת לילדה להרגיש חזקה, לבחור בתחפושת שהיא לא רק יפה, אלא גם מאפשרת לבנות למתוח את הגבולות של תקרות הזכוכית, גם אם מדובר רק בתחפושת. אז איך יוצרים את תחפושת מתאגרפת מושלמת, וכיצד האיפור הופך לחלק בלתי נפרד מהתחפושת? הכנו עבורך כמה טיפים שיסייעו לך ליצור את התחפושת המושלמת. 

איפור מתאגרפת – טיפים שימושיים ליצירת האפקט המושלם של מתאגרפת

כאשר אנו חושבים על איפור של מתאגרפת, מיד אנו חושבים על איפור של חבלות, אך כדאי לדעת שזהו לא הבסיס לאיפור. כמובן שיש צורך בחבלה או שתיים שעוד מעט נסביר כיצד לבצע, אך בעיקרון מומלץ להתחיל עם איפור בסיס שידגיש את התווים הטבעיים והיפים של הפנים, כי בכל זאת – יש לזכור שהמתאגרפת רוצה להיראות גם יפה ומטופחת. להלן כמה טיפים לאיפור מוצלח של מתאגרפת: נתחיל עם בניית איפור הבסיס בהתאם לגיל המתחפשת, ניצור באזור העין מעין פנס באמצעות פודרה ובשימוש צללית סגולה כהה. רצוי לעשות זאת בעדינות ולא באופן בולט מידי כדי ליצור אפקט שנראה טבעי ככל הניתן. 

לאחר שיישמנו את הצללית הסגולה, נוסיף לה בחלקים לא שווים עם מברשת גם מעט צללית אדומה, ליצירת אפקט של שטף דם קל. ניתן לעשות שימוש גם בעיפרון אדום ליצירת חתך או אפילו באיפור מדמם, אך כמובן שיש לעשות זאת בהתאמה לצורך וברצון ליצור מראה אלים או מעודן יותר.

ביגוד ואביזרים לתחפושת מתאגרפת

אין ספק שמלבד האיפור – יש אפקט משמעותי לבגדים ואביזרים המשלימים של המתאגרפת. קצת כדי ליצור את החליפה המושלמת ניתן לעשות שימוש גם בפריטים שיש כמעט לכולנו בבית וגם בפריטים אותם יש צורך לרכוש. נתחיל עם פריטים מהבית – כמעט לכל אחת יש גוזיה ומכנסי ספורט שתואמים פחות או יותר בצבעים, ואלה יכולים להיות שימושיים במיוחד עבור התחפושת. כדאי לבחור בצבעים תואמים, אך הדבר אינו מחייב, כיוון שניתן לבחור בצבעים משלימים. כמובן שיש צורך בנעלי ספורט מתאימות ואת שני הפריטים המרכזיים והחשובים בתחפושת בדרך כלל נרכוש – כפפות אגרוף וכמובן הגלימה בעלת הכובע.

רצוי לרכוש כפפות וגלימה מתאימות בצבעים, ושאלה יתאימו גם לצבעים של המכנס והגוזיה. מקובל להשאיר את הגלימה פתוחה ולחבוש את הקפוצ'ון שלה ומי שרוצה לקחת את התחפושת צעד אחד קדימה יכולה להוסיף לה גם חגורת ניצחון של מתאגרפים אותה ניתן להחזיק ביד או לענוד על אזור הבטן. עוד טיפ קטן הוא לבחור גלימה לה יש כיסים פנימיים או חיצוניים בהם ניתן יהיה להניח את הטלפון הנייד במהלך היום, בוודאי כאשר מדובר בנערה – הדבר יסייע לה לחוש חופשיה עם התחפושת, במיוחד לאור העובדה שהיא עונדת את הכפפות. 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

צלחות יוקרתיות
בלוג

אירוח אלגנטי: צלחות יוקרתיות לשבת וחגים

בכל הנוגע לאירוח אורחים לארוחות שבת או חגיגות החגים, יש צורך בכלי האוכל הנכונים. הצלחות היוקרתיות שלנו מעוצבות מתוך מחשבה על אלגנטיות ותחכום, מה שהופך אותן למושלמות לכל אירוע. בין אם אתם מארחים מפגש קטן או מסיבה גדולה, הצלחות הללו ירשימו את האורחים שלכם ויגבירו את סידור השולחן שלכם.

קפה
בלוג

שמירה על טריות ואיכות: הדרך הנכונה לאחסון קפה טחון

בוקר מושלם מתחיל עם ניחוח של קפה טרי הנישא באוויר, טקס אהוב על רבים ברחבי העולם. עם זאת, הדרך מפולי הקפה לספל הבוקר שלכם רצופה בצעד מכריע אחד שחובבי הקפה מתעלמים ממנו לעתים קרובות – אחסון נכון של קפה טחון. המהות של הקפה טמונה לא רק בחליטה שלו אלא באופן משמעותי באופן שבו הוא מאוחסן, שכן אפילו הפולים המשובחים ביותר יכולים לאבד את הקסם שלהם אם מטפלים בהם בצורה לא נכונה. החיפוש אחר הקפה המושלמת מתחיל הרבה לפני שהוא מגיע למבשלת הבירה שלכם; זה מתחיל באחסון.

החלבי
בלוג

כיצד לבחור את הקייטרינג החלבי הכשר המושלם לאירוע הבא שלך

בחירת הקייטרינג החלבי הכשר האידיאלי לאירוע שלכם היא לא רק סיפוק הרעב – זו מחווה של כבוד כלפי המסורת ומחויבות לצרכים ולהעדפות התזונתיות של האורחים שלכם. בין אם אתם מתכננים בר מצווה, סעודת חתונה או אירוע עסקי, הצעת מזון השומר על חוקי הכשרות היא ביטוי עמוק של כבוד והכלה. דמיינו את התענוג על פניהם של האורחים שלכם כשהם מתענגים על בלינצ'ז גבינת גורמה וקינוחים עשירים וקרמיים, בידיעה שכל ביס מענג עומד בסטנדרטים תזונתיים מחמירים.

מטבח איטלקי
בלוג

מדוע המטבח האיטלקי כובש את לבבות הישראלים? סודות מאחורי הקלעים

צאו למסע גורמה בלב ישראל, שם האמנות הקולינרית האיטלקית שוזרת את קסמה במרקם של סצנות האוכל המקומיות. יש פיתוי בלתי מעורער סביב המטבח האיטלקי ששובה את נפשם של חובבי אוכל ברחבי העולם, והישראלים אינם יוצאי דופן בתופעה זו. דמיינו את הרחובות ההומים של ירושלים ותל אביב, שבהם ניחוחות של פיצה טרייה ורטבים לפסטה מבעבעים מתערבבים באווירה של מסורת קולינרית עתיקת יומין וחדשנות.

הפיתוי הבלתי ניתן לעמוד בפניו של מגשי פירות: האירוע האולטימטיבי חיוני

מגשי פירות הפכו לחלק חיוני בכל אירוע, בין אם זה מפגש תאגידי או חגיגה חברתית. אין להכחיש את המשיכה של המבחר התוסס והמרענן הללו, מכיוון שהם לא רק מוסיפים נופך של אלגנטיות לאירוע אלא גם מספקים אפשרות בריאה וטעימה לאורחים.