קרדיט תמונה: freepik

עשרה טיפים לבחירת כיסא בטיחות לרכב

מאת מערכת אתר www.finder.co.il

בחירת כיסא בטיחות לרכב היא החלטה בעלת השלכות בטיחותיות, תקציביות ואחרות. לפיכך חשוב לתת את הדעת לכמה שיקולים משמעותיים, שהם בבחינת טיפים לבחירת הכיסא המתאים עבורכם:

  1. התאימו את כיסא הבטיחות לילד – בבחירת כיסא בטיחות מומלץ יש להקפיד שיתאים לגילו של הילד שעבורו מיועד הכיסא, לגובהו של הילד ולמשקלו. ככיסא בטיחות ראשוני מומלץ לרכוש סלקל, המשמש מגיל לידה ועד גיל שנה. ישנם גם כיסאות בטיחות בעלי שני כיוונים, המתאימים לרוב מגיל לידה ועד גיל חמש.

בנוסף ישנם כיסאות בטיחות המשולבים בבוסטר, ומתאימים מגיל שנה ועד גיל 12. בהיבט כיוון הנסיעה – הסלקל מותקן ברכב נגד כיוון הנסיעה, ובכיוון זה                מומלץ להסיע את הפעוט עד גיל שנתיים. מעל גיל שנתיים יש להושיב את הפעוט עם כיוון הנסיעה.

  1. התאימו את כיסא הבטיחות לרכב – חשוב לקרוא בספר הרכב אלה התקני עיגון קיימים במכונית. ישנן כמה אפשרויות התקנה כמו עיגון ISOFIX, או חגורת בטיחות.
  2. בחרו כיסא בטיחות המתאים למידות הרכב – טרם רכישת כיסא בטיחות חשוב להביא בחשבון כמה ילדים אמורים לאכלס את המושב האחורי של הרכב, וכמה מקום פנוי יש בו. רכישת כיסא בטיחות רחב או מוארך עשויה להגביל ולהתגלות כבלתי מתאימה.
  3. בחרו בכיסא בטיחות המתאים לתקציבכם – השוק מציע דגמים רבים של כיסאות בטיחות, בעלויות משתנות. טרם רכישת הכיסא מומלץ לקבוע תקציב, כדי שיוכל למקד לבחירת הדגמים הרלוונטיים עבורכם. רכישת כיסא יד שנייה מאפשרת להוזיל את העלויות, אך היות שלכיסאות בטיחות יש תאריך תפוגה, אם החלטתם לרכוש כיסא כזה חשוב לוודא שהכיסא שאתם קונים בתוקף.
  4. שימו לב לנוחות ההתקנה של כיסא הבטיחות ברכב – ישנם דגמי כיסאות שהתקנתם קלה ופשוטה, ולצידם דגמים שקשה ומורכב להתקין. אם אתם מתכננים לנייד את כיסא הבטיחות ולהעבירו בין רכבים שונים בתדירות גבוהה, רצוי לרכוש דגם שנוח ופשוט להתקינו, כדי לחסוך זמן ומאמץ.
  5. הקפידו על התקנה מקצועית של כיסא הבטיחות ברכב – את התקנת הכיסא חשוב לבצע באופן מקצועי ובטיחותי. הורים רבים שסבורים כי הם יודעים את המלאכה אינם מחברים את הכיסא באופן נכון, ואגב כך מסכנים את הילד. לפיכך מומלץ שהתקנת הכיסא תיעשה על ידי מתקין מוסמך ומיומן בתחום, שעבר הכשרה מקצועית.
  6. שימו לב לתאריך הייצור של הכיסא – לכיסא בטיחות יש כאמור תאריך תפוגה, לכן כשרוכשים כיסא חדש או משומש חשוב לבדוק מהו תאריך הייצור של הכיסא ולכמה זמן הוא בתוקף. רצוי שלא להשתמש בכיסא בטיחות שעבר עשור ממועד ייצורו.
  7. העדיפו כיסא בטיחות עם משענת ראש – היות שכיסא הבטיחות אמור לשמש את הילד במשך כמה שנים, מומלץ לרכוש כיסא הכולל תמיכה לראש מגיל לידה ועד גיל עשר לפחות, המאפשרת לשמור על ראש הילד בעת הירדמות. כמו כן חשוב לוודא שישנה אפשרות לכוונן את מושב הראש.
  8. בחרו כיסא שנוח לנקות ולתחזק – מאחר שלרוב הילד אוכל ושותה במהלך נסיעות, ואגב כך מלכלך את כיסא הבטיחות, חשוב להקפיד על ניקיון שוטף של הכיסא. לצורך כך, טרם רכישה מומלץ לוודא שהריפוד ניתן להסרה ולהחזרה בקלות כדי לכבסו ולנקותו. בנוסף כדאי לבדוק איך לנקות את המושב ועד כמה הדבר נוח.
  9. הסתכלו קדימה אל העתיד – חשוב לתת את הדעת לצורכי המשפחה העתידיים. אם מתוכננת הרחבה של המשפחה ואיתה צורך בהתקנת כמה כיסאות בטיחות במושב האחורי, יש לוודא כי כיסא הבטיחות שנבחר מתאים במידותיו למצב כזה.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

צלחות יוקרתיות
בלוג

אירוח אלגנטי: צלחות יוקרתיות לשבת וחגים

בכל הנוגע לאירוח אורחים לארוחות שבת או חגיגות החגים, יש צורך בכלי האוכל הנכונים. הצלחות היוקרתיות שלנו מעוצבות מתוך מחשבה על אלגנטיות ותחכום, מה שהופך אותן למושלמות לכל אירוע. בין אם אתם מארחים מפגש קטן או מסיבה גדולה, הצלחות הללו ירשימו את האורחים שלכם ויגבירו את סידור השולחן שלכם.

קפה
בלוג

שמירה על טריות ואיכות: הדרך הנכונה לאחסון קפה טחון

בוקר מושלם מתחיל עם ניחוח של קפה טרי הנישא באוויר, טקס אהוב על רבים ברחבי העולם. עם זאת, הדרך מפולי הקפה לספל הבוקר שלכם רצופה בצעד מכריע אחד שחובבי הקפה מתעלמים ממנו לעתים קרובות – אחסון נכון של קפה טחון. המהות של הקפה טמונה לא רק בחליטה שלו אלא באופן משמעותי באופן שבו הוא מאוחסן, שכן אפילו הפולים המשובחים ביותר יכולים לאבד את הקסם שלהם אם מטפלים בהם בצורה לא נכונה. החיפוש אחר הקפה המושלמת מתחיל הרבה לפני שהוא מגיע למבשלת הבירה שלכם; זה מתחיל באחסון.

החלבי
בלוג

כיצד לבחור את הקייטרינג החלבי הכשר המושלם לאירוע הבא שלך

בחירת הקייטרינג החלבי הכשר האידיאלי לאירוע שלכם היא לא רק סיפוק הרעב – זו מחווה של כבוד כלפי המסורת ומחויבות לצרכים ולהעדפות התזונתיות של האורחים שלכם. בין אם אתם מתכננים בר מצווה, סעודת חתונה או אירוע עסקי, הצעת מזון השומר על חוקי הכשרות היא ביטוי עמוק של כבוד והכלה. דמיינו את התענוג על פניהם של האורחים שלכם כשהם מתענגים על בלינצ'ז גבינת גורמה וקינוחים עשירים וקרמיים, בידיעה שכל ביס מענג עומד בסטנדרטים תזונתיים מחמירים.

מטבח איטלקי
בלוג

מדוע המטבח האיטלקי כובש את לבבות הישראלים? סודות מאחורי הקלעים

צאו למסע גורמה בלב ישראל, שם האמנות הקולינרית האיטלקית שוזרת את קסמה במרקם של סצנות האוכל המקומיות. יש פיתוי בלתי מעורער סביב המטבח האיטלקי ששובה את נפשם של חובבי אוכל ברחבי העולם, והישראלים אינם יוצאי דופן בתופעה זו. דמיינו את הרחובות ההומים של ירושלים ותל אביב, שבהם ניחוחות של פיצה טרייה ורטבים לפסטה מבעבעים מתערבבים באווירה של מסורת קולינרית עתיקת יומין וחדשנות.

הפיתוי הבלתי ניתן לעמוד בפניו של מגשי פירות: האירוע האולטימטיבי חיוני

מגשי פירות הפכו לחלק חיוני בכל אירוע, בין אם זה מפגש תאגידי או חגיגה חברתית. אין להכחיש את המשיכה של המבחר התוסס והמרענן הללו, מכיוון שהם לא רק מוסיפים נופך של אלגנטיות לאירוע אלא גם מספקים אפשרות בריאה וטעימה לאורחים.