high-angle-online-shopping-with-copy-space_23-2148625689

קניות באינטרנט – האטרקציה המושלמת ליום גשום

על פני 500 מטר מרובעים בעיר רחובות, מתפרסת חנות ענקית ששמה כבר ידוע עשרות שנים לאנשי המרכז, ואף לבאים הרבים מרחוק. אטרקציה הינה חנות המציעה כלי בית, צעצועים, מכשירים חשמליים, טקסטיל ומכשירי כתיבה, וכבר למעלה משלושים שנה נחשבת למקום בו ניתן למצוא הכול ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. וכל זאת, מבלי לגרוע מאיכותם של המוצרים המצוינים המוצעים בחנות. הקסם המיוחד של החנות הוא בסחורה המתחדשת כל הזמן ובשירות המצוין אותו מעניקים 30 עובדי הקבע של החנות כבר למעלה משלושה עשורים. היום, היא פותחת את שעריה לעולם האינטרנטי, ומציעה אתר נוח ונעים לשימוש מרחוק. המשלוחים מגיעים עד הבית תוך חמישה ימים בלבד, ועלותם זולה במיוחד.

כל מה שצריך לבית באתר אינטרנט אחד

אטרקציה ידועה בשל מחלקת כלי הבית שלה, שבעצם סוגרת ללקוחותיה כמעט כל פינה אפשרית לעבודה בבית. החל מכלי מטבח הכוללים מכשירים חשמליים לבישול של מותגים מובילים, סטים של סירים וסכו"מים, כלים לאפייה וחד פעמיים, דרך כלי אחסון כגון קולבים, סלים וארגזים מעוצבים בשלל צבעים, ועד לכלי ניקוי כגון שטיחי PVC ופחים, מגבים מטאטאים ועוד.

אחד מן הדברים שהופכים את השיטוט בחנות לכל כך מהנה הוא העובדה שהמוצרים מתחלפים כל הזמן בסחורה חדשה, אותה אטרקציה מייבאת בעצמה מכל רחבי העולם. מחלקת הריהוט שלנו מלאה בפרטי נוי ודקורציה, ארונות, סטים של שולחנות פנאי וסלון, תמונות, מסגרות, וילונות בכל הגדלים לחדרי שינה, וכן וילונות ארוכים וגדולים לסגירת חלונות סלון ויציאה לגינה. במחלקת הריהוט והדקורציה שלנו ניתן למצוא גם מוצרי קודש כגון פמוטים, כדים לנטילת ידיים מנירוסטה וכוסות קידוש מהודרות.

חווית קניה משותפת הורים וילדים

הורים רבים אוהבים להגיע עם ילדיהם לאטרקציה, וזאת משום שניתן למצוא בה לא רק כלי בית וריהוט, אלא גם מחלקת צעצועים ענקית ובה צעצועים לכל הגילאים ולכל המינים. ניתן למצוא דמויות משחק מסדרות טלוויזיה מפורסמות, פאזלים לכל המשפחה, משחקי חשיבה לפיתוח חשיבה יצירתית, צעצועים לגיל הרך, לגו, מכוניות על שלט ועוד. את כל המוצרים שלנו ניתן למצוא גם באתר, וליהנות משירות משלוחים שמגיע עד הבית תוך חמישה ימי עסקים בלבד.

רבים תוהים כיצד המחירים ב- "אטרקציה – אתר הדיסקאונט הגדול בישראל" משתלמים כל כך ביחס לחנויות המתחרות בארץ, והסוד הוא ביבוא. בשנת 2004 הלכה אטרקציה כנגד שיטת המסחר המקובלת בארץ והחלה לייבא את מוצריה בעצמה. כך, נוצר גל חדש שרבים מנסים לחקות אותו, של שיטת יבואן- יצרן. בעצם, במקום שהצרכנים ישלמו על ידיים נוספות בהן עוברת הסחורה, היא מגיעה הישר מהיבואן ועד ללקוח, דבר המאפשר לחסוך כסף רב ולייצר מחירים נוחים יותר. בהתאם לשנת 2020 ולהתמודדות עם מציאות הקורונה שפקדה אותנו, החלטנו שחייבים לאפשר ללקוחות להמשיך וליהנות מהמחירים שלנו גם מהבית. בהזמנה למעלה משלוש מאות שקלים המשלוח חינם, ובהזמנות קטנות יותר, עלותו היא שלושים שקלים בלבד.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר אטרקציה להינות ממגוון עצום של מוצרים ובמחירים המשתלמים בישראל.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החלבי
בלוג

כיצד לבחור את הקייטרינג החלבי הכשר המושלם לאירוע הבא שלך

בחירת הקייטרינג החלבי הכשר האידיאלי לאירוע שלכם היא לא רק סיפוק הרעב – זו מחווה של כבוד כלפי המסורת ומחויבות לצרכים ולהעדפות התזונתיות של האורחים שלכם. בין אם אתם מתכננים בר מצווה, סעודת חתונה או אירוע עסקי, הצעת מזון השומר על חוקי הכשרות היא ביטוי עמוק של כבוד והכלה. דמיינו את התענוג על פניהם של האורחים שלכם כשהם מתענגים על בלינצ'ז גבינת גורמה וקינוחים עשירים וקרמיים, בידיעה שכל ביס מענג עומד בסטנדרטים תזונתיים מחמירים.

מטבח איטלקי
בלוג

מדוע המטבח האיטלקי כובש את לבבות הישראלים? סודות מאחורי הקלעים

צאו למסע גורמה בלב ישראל, שם האמנות הקולינרית האיטלקית שוזרת את קסמה במרקם של סצנות האוכל המקומיות. יש פיתוי בלתי מעורער סביב המטבח האיטלקי ששובה את נפשם של חובבי אוכל ברחבי העולם, והישראלים אינם יוצאי דופן בתופעה זו. דמיינו את הרחובות ההומים של ירושלים ותל אביב, שבהם ניחוחות של פיצה טרייה ורטבים לפסטה מבעבעים מתערבבים באווירה של מסורת קולינרית עתיקת יומין וחדשנות.

הפיתוי הבלתי ניתן לעמוד בפניו של מגשי פירות: האירוע האולטימטיבי חיוני

מגשי פירות הפכו לחלק חיוני בכל אירוע, בין אם זה מפגש תאגידי או חגיגה חברתית. אין להכחיש את המשיכה של המבחר התוסס והמרענן הללו, מכיוון שהם לא רק מוסיפים נופך של אלגנטיות לאירוע אלא גם מספקים אפשרות בריאה וטעימה לאורחים.