ברוקולי בחמאה ושום, הרבה חמאה…

אחד האתגרים- וההנאות- באכילה לפי התזונה הפליאוליתית היא אספקה גבוהה של שומנים בתזונה הקבועה והיומיומית. כי זהו מקור האנרגיה העיקר, לעומת הפקת אנרגיה מפחמימות בתזונה עתירת פחמימות.
ולא, לא חייבים לאכול כמויות גדולות של בשר בעבור זה, אלא אם רוצים כמובן.

אחת הדרכים היותר מענגות עבורי היא לרפד את הירקות שלי בהרבה שומנים איכותיים (קרי, שמן קוקוס, חמאה, גהי ואפילו חמאת קקאו לפעמים) מעבר לשומן המצוי באופן טבעי בבשר ודגים. כך אני גם מבטיחה שובע וגם ספיגה מקסימלית של רכיבי מזון שחלקם נספגים בצורה הטובה ביותר בסביבה שומנית (מה זה אומר על כל ה"דל שומן" ומזונות הדיאט למיניהם? תחשבו בעצמכם……

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: מה יש לְצהריים? )

סגור לתגובות.