חמ"ל מבצעים

ראש השנה בפתח ורשתות המזון במתח. איך נמשוך אלינו את הצרכנים? הרי ידוע שגם הצרכן הנבון והמאופק ביותר לאורך כל ימות השנה מרשה לעצמו לפזר קצת יותר לכבוד החג, והרשתות יעשו הכל כדי לחלוב אותו – אה, סליחה – כדי לאפשר לו ליהנות מחווית חג מושלמת. הקמפיינים והפרסומות מתחילות חודש לפני ראש השנה לפחות, כדי לפמפם לנו לתוך הראש אצל מי שווה לקנות באמת. אז לאחר שראיתי את הפרסומת של שופרסל בפעם החמישים, אמרתי לעצמי שאולי כדאי לבדוק את כל הטענות הללו לסלים הזולים ביותר ולמבצעים חד פעמיים וכו' וכו'. הרי הם לא סתם הביאו מאות אנשים חייכנים בסרבלים אדומים כדי לנופף במספריים ולגזור קונפטי בשביל הכיף (אולי הם ניסו ל…

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: בישול בזול )

סגור לתגובות.