הפסקת אוכל- או מה לקחת לעבודה כדי לא לגווע ברעב ולא להרגיש כובד

שלום !!!
אמנם החג כבר כמעט פה, אבל בכל זאת, כמה רעיונות דווקא ליומיום שיחכה לנו אחרי החג…
אחד הדברים שמעסיקים אותי לאחרונה הוא נושא ארוחות הצהריים הארוזות.
איך בעצם לוקחים מספיק אוכל לשתי ארוחות לפחות, בוקר וצהריים, שלא יכביד על הבטן, שישביע, שיהיה מעניין כדי שלא נסחף לפיתויים ושלא ידרוש הכנות מרובות בערב לפני, או קניות מופרזות.
אחרי קריאה בנושא הגעתי לכמה רעיונות, ואשמח לביקורת או רעיונות משלכם:
*לארוחת בוקר:קוואקר מושרים בקופסא קטנה עם נבטים, אגוזים וצימוקים ומעט קינמון. כדאי להשרות את הקוואקר  במים לילה לפני….

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: נבטים       )

סגור לתגובות.