ביצים לארוחת בוקר, אניבאדי? טוב, אפשר גם בערב וגם בצהריים

ביצים הן מזון משביע ומזין ביותר.
הן מכילות חלבון מלא (כלומר, את כל חומצות האמינו החיוניות להן זקוק הגוף ושאינו יכול לייצרן בעצמו), שומנים איכותיים וכן רכיבי מזון חיוניים שלא תמיד קל להשיג במזונות אחרים, כמו כולין, למשל, אחד מויטמיני ה-B החיוניים לנו שהוא חומר מוצא לייצור מוליכים עצביים החיוניים לנו כל כך לאינספור תיפקודים בגוף, סלניום ועוד.

אז נכון, ביצים מכילות כולסטרול. אולם יותר ויותר מתברר לנו שאל לנו לחשוש מכולסטרול. במיוחד בזה המגיע באופן טבעי מהמזון, בצורתו הלא מעובדת, כמו בביצים, בשר, עוף ודגים.
המלצות ארגוני הבריאות בעולם בנוגע לכולסטרול מתחילות להשתנות ומי שירצה לקרוא עוד מוזמן לקרוא את…

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: מה יש לְצהריים? )

סגור לתגובות.