וְגַם מַיִם תִּכְרוּ מֵאִתָּם בַּכֶּסֶף וּשְׁתִיתֶם

מאזיני רדיו סדרתיים, גם אתם שמתם לב לכמות יוצאת הדופן של פרסומות למסנני, מטהרי, וברי מים וסודה? כל פרסומת שניה כמעט. זה הזוי. אנתרופולוג עשוי היה להסיק שפקד אותנו אסון טבע שגרם להרס תשתיות ושאין יותר מים בברזים. הפרסומות האלה מתארות מחיר אטרקטיבי, פריסה ל-24 תשלומים, מבצע לזמן מוגבל וכולי. ולאחר הפרסומות למים, מגיעות הפרסומות להלוואות….

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: בישול בזול )

סגור לתגובות.