דגני בוקר

מרגש לפתוח את העיתון ולמצוא השוואה כזו בין דגנים.

תמיד האמנתי שדגני בקר הם לפעמים בריאים, ולפעמים הרבה פחות בריאים ממה שנראה לנו. יש מבחר גדול של דגנים המכילים כמויות עצומות של סוכר ונתרן, או דגנים שמכילים צבעי מאכל. המרכיבים הללו גורמים לדגני הבוקר להפוך בין רגע לאוכל לא ממש בריא. אמנם הדגנים מהווים פתרון פלא לארוחת בוקר או אפילו לארוחות ערב.  זהו מאכל חביב על הורים (לא צריך להכין כלום) ועל הילדים (בגלל שזה מתוק), לא רק  בעתות מצוקה.

לא חייבים לחרים את דגני הבוקר ולהוציא אותם מהתפריט היומי, אבל בהחלט כדאי לבדוק כמה פחמימות  , ובעיקר כמה סוכר

יש במנת הגשה.  יש לבדוק את רמת הנתרן ואם יש בהם צבעי מאכל או לא. כמו כן מומלץ להגביל את הצריכה ל30 גר' כמומלץ על החפיסות.

לאחרונה ניתן למצוא דגנים ללא סוכר, ואולי זה הפתרון היותר בריא לדגני בוקר.

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: לא על האוכל לבדו )

סגור לתגובות.