טיפים לתזונה טובה בימי הקורונה

השגרה נשברה לכולנו
מרבית האנשים לא עובדים, או עובדים מהבית בצורה שונה ממה שהיו מורגלים בה
הילדים בבית- עם או בלי לו"ז, עם או בלי משימות/ שיעורי בית/ תרגילים/ רעיונות



רוב האנשים לא רגילים לאכול את כל הארוחות שלהם ביום בבית, להתארגן על 3 ארוחות לכל המשפחה, לרכוש אוכל בכמויות, למלא מקררים, לחשוב על מתכונים מגוונים ועוד


ריכזתי פה כמה רעיונות, טיפים, כיוונים לתזונה טובה, מזינה, קרובה למקורה וטעימה כמובן:

🥗 התחברו לתחושות הרעב והשובע שלכם– הלחץ, המתח, אי הידיעה מתחברים עם הזמן שאנחנו מבלים בבית ועלולים לגרום לנו לאכול יתר על המידה, מעבר לצורכי הגוף האמיתיים שלנו.
נסו לחוש מתי באמת מתעורר לו רעב ומתי הספיק…

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: מה יש לְצהריים? )

סגור לתגובות.