פטריות ממולאות – הגרסה הפרווה

מי שאוהב פטריות, מאד יאהב את המתכון הזה. מדובר במתכון מאד קל להכנה, השומר על הטעם הטבעי של הפטריות. אין בזה קמח או אבקת מרק ולכן הוא בריא יותר ממתכון אחר וגם נטול גלוטן. המתכון מתאים כמנה ראשונה, או כחטיף ואפילו כתוספת למנה עיקרית. ניתן להכין את המנה כמה שעות לפני ההגשה, לשמור במקרר ולאפות את הפטריות ממש רגע לפני ההגשה.

פטריות ממולאות 

אז מה צריך:

2 סלסילות פטריות שמפיניון

2 כפות שמן

בצל יבש בנוני

שן שום

כפית שטוחה קמח תפוחי אדמה

כ-3-5 כפות מים

מלח ופלפל….

(קיראו ו/או הגיבו להמשך הפוסט אצל כותבו: לא על האוכל לבדו )

סגור לתגובות.